רפואת נשים -גניקולוגיה סינית

רפואת נשים - גניקולוגיה סינית FU KE

גניקולוגיה סינית היא התחום הנחקר ביותר ברפואה מערבית, בארץ יש כמעט בכל בתי החולים במחלקת יולדות מדקרים שבאים לעזור לאישה ללדת ביתר קלות, ישנן טכניקות בדיקור שיכולות אף להפוך עובר.

ישנם הצלחות רבות בנושא הגניקולוגיה ברפואה סינית בהפרעות מחזור השונות, אנדומטריוזיס, הריון, לידה, מעקב הריון וטיפול הכנה ללידה.

לאישה יש מאפיינים פזיולוגים המבדילים אותה מהגבר

רחם, שחלות, חצוצרה ונרתיק אלו איברים מיוחדים, המשפיעים על האישה לאורך כל חייה. לגבר יש ערמונית.

האישה עוברת שלבים שונים בחיים, וסת ראשונה, גיל הפוריות, הריון ולידה, גיל המעבר – מנפאוזה ולבסוף הפסקת הוסת.

הגבר עובר שלב אחד והוא צמיחה טבעית של הערמונית, מגיל 50 בערך, הגורמת לו אט אט לאבד את יכולת הרבייה שלו.

גם לגבר יש מחזור אך הוא אינו מורגש כמו האישה ולכן רוב הגברים אינם יודעים שמחזור זה קיים.

באבחנה הסינית אנו מעריכים את מצב הדם, אורך המחזור כמות הדימום מצבי רוח לפני ואחרי מחזור ועוד.

ההתמחות במרפאה שלנו היא בעיקר נשים.

הריון ולידה

כדי להיכנס להריון יש להזין את הגוף, ולהכין אותו כיאות, לעתים יש לאישה קור או חום בפלג הגוף התחתון וזה גורם לקושי להיכנס להריון, במרפאה אנו מאבחינים את המצב ומטפלים בהתאם. בעזרת דיקור, מוקסה וצמחים. הצמחים הסינים כל כך מיוחדים עד שישנם צמחים שמעודדים ביוץ, והאבחנה הסינית יכולה להזין את הגוף, לפני כניסה להריון, גם בקשיים.

במהלך ההריון יש תופעות כגון בחילות והקאות, בשלבים הראשונים, לאחר מכן יכולים להיות כאבי גב, צרבות, בשלבים מתקדמים סימפיזיוליזיס, מצב שבו ישנם כאבים עזים במפשעה בצקות בהריון, חשש להפלות, ועוד רבות, במרפאה אנו מטפליים בכל התופעות הנגרמות עקב ההריון, בצמחים, בתזונה ובדיקור.

טיפול הכנה ללידה עוזר לרכך את צוואר הרחם ולקצר את משך הלידה, ישנם מחקרים רבים וטיפולים אינספור על הכנה ללידה בדיקור וצמחים , ישנם מקרים שמנעו ניתוח קיסרי ואיפשרו ליולדת ללדת באופן טבעי ובריא.

לאחר הלידה אנו תומכים ביולדת ובתינוק:  הבעיות השכיחות הן כאבי בטן, סחרחורות, עצירות, חסר בחלב, דיכאון דימומים ועוד.

יתרה מכך, יש לנו מחלקה מיוחדת לנשים לאחר לידה, טיפול בצלוליט, וכל שינויים בעור הגוף הנגרמו  כתוצאה מההריון ומהלידה.

השינויים בעור הפנים יכולים להיות צניחה של עור הפנים, מצב הגורם לקמטים, כתמים בעור, שקיות מתחת לעיניים, שחור מתחת לעיניים, פיגמנטציה,

המחזור החודשי

המחזור החודשי בקרב נשים מתחיל בסביבות גיל 14 , אך טווח זה משתנה בין – 12-18 בהתאם למצב ההתפתחות והאקלים המקומי.

באופן נורמלי וסת מופיעה כל 28 יום, אך הטווח שבין 20-35 נחשב נורמלי.

דימום סדיר מגיל הפוריות מסמל את יכולת הרבייה של האישה.

המחזור החודשי גורם סביבו להרבה רעש, כאבים לפני או אחרי מחזור, מצבי רוח משתנים, כאבי ראש, כאבי בטן ויש עוד המון סימפטומים שיכולים להופיע, אנדומטריוזיס, ציסטות בשחלות, לכל אישה יש את הייחודיות של הגוף שלה להודיע שהמחזור מגיע.

במרפאה שלנו מטפלים בכל הבעיות ההורמונליות סביב המחזור, מחזור לא סדיר מחזור רב, מחזור מועט,  מחזור מאחר, מחזור מקדים, וסת באמצע המחזור, אמנוריאה דיסמנוריאה , אנדומטריוזיס, מיומות ברחם, שחלות מוגדלות, ציסטות בשחלות, מנפאוזה, הפסקת מחזור, גיל המעבר וכל מצב שבו האישה לא מאוזנת.

האיזון במרפאה נעשה על ידי דיקור, מחטים, או אם אינה מסוגלת לסבול את המחטים יש את הלייזר המופלא, שאינו כואב ומשפיע באותה מידה כמו המחטים. שינוי תזונתי אם צריך, צמחים לאיזון המחזור ובאופן כללי, אנחנו כאן, לשיחה, לתמיכה, לתת את המרחב שכל אישה צריכה , כי אנחנו מבינות, כי אנחנו יכולות להכיל כל אחת, כל אישה מתקבלת אצלנו במרפאה בברכה, ההרגשה כמו בבית, להגיע למרפאה לקבל טיפול ולקבל את היחס המיוחד לפעמים שווה יותר מכל.

המלצות

ממולץ להגיע לדיקור בשליש הראשון להריון לעזרה בבחילות והקאות . בשליש השלישי להריון מומלץ לדאוג לחימום כפות הידיים והרגליים וגב תחתון להפחית בסוכר ודיקור להכין את הגוף ללידה .

טיפול בתופעות סביב המחזור החודשי .

טיפול בקשיים בקליטת הריון וטיפולי פוריות .

דיקור סיני\ יפני

דיקור נקודות בגוף באמצעות מחטים דקיקות , הדיקור נעשה על גבי המרידיאנים, ערוצי האנרגיה המפעילים את הגוף ומזינים אותו. רק מטפל מוסמך יכול לטפל בדיקור, החדרת המחטים היא על הגוף הדיקור אינו כואב. הטיפול  אורך עד שעה והמטופל יכול  לחזור לפעילות רגילה .

אין תופעות לוואי, מומלץ לטפל פעם או פעמיים בשבוע לפי חומרת הבעיה והחלטת  המטפל .

דיקור בלייזר

מחט הלייזר היא אלומת אור חזקה החודרת לגוף ומגיעה לתאים, רק תאים לא בריאים סופגים את הלייזר, כך שאין סכנה בקרינת הלייזר, יש ריפוי. הדיקור בלייזר מתבצע על גבי המרידיאנים, האבחון בדיוק כמו בדיקור הסיני ההבדל היחיד הוא שבמקום מחט החודרת לגוף, מאירים את נקודת הדיקור עם עט הלייזר.  הלייזר במרפאה הוא לייזר רך כך שאינו פוגע בשום שכבה ואינו גורם נזק לעור או לגוף. מכשיר הלייזר כולל ידיות רבות, המתאימות לאורתופדיה, כאב, בעיות עור, דיקור בילדים, בעיות פנימיות ועוד.

טווינא

טווינא זו שיט טיפול ברפואה הסינית העתיקה, פיזיותרפיה סינית, הטיפול מתבצע על הבגדים, רק מטפל מוסמך ברפואה סינית ובטווינא יכול לטפל. טיפולי הטווינא משלימים את הדיקור הסיני ואף יכולים להיות טיפולים בפני עצמם. הטיפול אורך עד שעה, בסופו המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול שבה כל הגוף משתקף בכפות הרגליים, לכאורה הטיפול נראה כמו עיסוי כפות רגליים, אך המטפל המוסמך יודע בדיוק היכן ללחוץ ולהתמקד במקומות שמשקפים את הבעיה בגוף. הטיפול בכפות הרגליים דורש רגליים נקיות והמטפל מתמקד בכפות הרגליים ללא נעליים.

הטיפול אורך עד שעה, בסופו  המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

עיסוי רפואי

עיסוי משתמע כטיפול נעים ונחמד , הטיפול אמנם נעים מאוד, אך המעסה הרפואי יודע היכן להתמקד על מנת לפתור את הבעיה שאיתה הגיע המטופל, העיסוי מתבצע ללא בגדים, כאשר המטופל מכוסה בסדין ורק החלקים שעליהם עובד המעסה חשופים בפניו. הטיפול נעשה עם שמן שקדים בתוספת שמן אתרי מיוחד שאנו מתאימים לכל מטופל. הטיפול אורך עד שעה שבסופו המטופל יכול להתלבש ולחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

שיאצו

שיאצו הוא עיסוי יפני בעיקר, המטפל לוחץ על נקודות מסוימות בגוף על מנת לטפל בבעיה שאיתה הגיעה המטופל, הלחיצות לעיתים כואבות, אך המטפל המוסמך יודע איך לשחרר את הכאב במקצועיות רבה, הטיפול נעשה על הבגדים, אורך עד שעה, ובסופו המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

נטורופתיה

נטורופתיה היא שיטת טיפול המתמקדת בצמחי מרפא ובתזונה מתאימה אישית לכל מטופל, הנטורופת יודע לאבחן את המטופל ולהתאים לו את התזונה הספציפית לבעיה שאיתה הגיע, ישנם טיפולים שלמים הנעשים על ידי תזונה בלבד, כל מה שאנו מכניסים לפה משפיע על כל מערכות הגוף. הטיפול אורך עד שעה, המטופל מקבל תפריט ומגיע למעקב פעם בשבוע לנטורופת.

מרפאת דר סינית מנסה להביא את הרפואה המשלימה לקדמת הבמה, לאחד את כל הטיפולים המשלימים בבית אחד, להעניק את מכלול הטיפולים השלם לכל מטופל שמגיע ולהתאים לו את הטיפול הטוב ביותר עבורו. אנו מאמינים באמונה שלמה כי רפואה משלימה היא השלמת הביקורים אצל רופא המשפחה, וכי הדרך האמיתית והנכונה לשינוי או לריפוי נמצאת בטיפולים אלו.

כל מטופל עובר אבחון אצל דר סינית והיא מתאימה לו את הטיפול הטוב ביותר עבורו.

הטיפול ברפואת נשים -גניקולוגיה סינית מתאים למגוון בעיות -

כאבי מחזור, בעיות פוריות, מחזור לא סדיר,דיסמנוריאה דימום מהרחם, מחזור עם דימום מועט,הפרשות וגינליות,נפיחות בטן תחתונה , בגדלה של פרוסטטה, הפלות חזרות, חסימת חצוצרות, דחיפות במתן שתן, חוסר איזון הורמונלי , מיומות ברחם , ציסטות , אנדומטריוזיס, סימפיזיוליזיס, דלקות בשתן, כאב גב בהריון, כאבי רגליים, בצקות.