קריותרפיה

מכונת הקריותרפיה שלנו ממוקמת בחדר נפרד, המכשיר הוא בגודל של אדם המכיל בתוכו חנקן נוזלי , המטופל עומד ללא בגדים בתוך המכונה כאשר ראשו בחוץ , המכונה מוציאה אדים קרים המגיעים לטמפרטורה של  עד -190 מעלות .

הטיפול נמשך כ 3 דקות בלבד, המטופל יוצא מן המכונה מתלבש ויכול לחזור לפעילות שגרתית.

אפקט הקור גורם להיצרות כלי הדם בהדרגע ולהתרחבותם בחזרה, כאשר פעולה זו גורמת לזרימת דם מחודשת, התגובה הראשונה של הרקמה היא לשמור על החום, כאשר יש הומיאוסטזה והגוף מתקרר השלב הבא הוא התרחבות של כלי הדם. לאחר מכן יש התרחבות והתכווצות של כלי הדם במשך כל הרגעים שבהם המטופל עומד בתוך המכונה.

מצב זה עוזר לחדש זרימת דם לרקמות פגועות, להרחיב את הרקמה הפגועה ולהזיז את החומרים המזיקים של המטבוליזם מן הרקמות העמוקות, כגון חומצה לקטית הנתקעת במפרקים.

טיפול זה גורם להתחדשות הגוף ומעכב עייפות.

אפקט הקור משפיע על מערכת העצבים, האימפולסים של הקור עוברים על ידי הרצפטורים שששולחים חזרה אימפולסים שחייבים לעבור לתוך חוט השידרה ואז לשורש האחורי. האימפולסים האלו מנסים להשיג כניסה לחוט השידרה ואז שער הכאב נסגר. גירוי הקור בעצמו מזיק והוא יכול לגרות את המוח האמצעי שיכול לשחרר אנדורפין או אופיאטים מרדימים זה משתחרר לתוך הקרן האחורית ואז משחרר את הכאב.

אחת ההשפעות הגדולות של טיפול בקור הוא על טונוס השרירים, זוהי הסיבה ששחקני כדורגל לאחר משחק נכנסים לחבית מלאה בקרח על מנת למנוע את הכאבים של השרירים .

רקמת השומן בנויה משומן לבן ושומן אפור, כאשר ממחקרים נמצא כי השומן האפור הנו שומן ששורף קלוריות וגורם לירידה במשקל, נמצא במחקרים כי השומן האפור מתחיל לפעול בטמפרטורה של מינוס 26 מעלות, ולכן, כאשר אנו נכנסים למכונה של אדים קרים השומן האפור מתחיל לפעול ומתחילה שריפת השומנים, מתוך כך אנו יכולים להסיק כי הקריותרפיה גורמת לירידה במשקל.

טיפול בקור יכול לרפא נקעים בקרסול, המופיעים אצל 85% מהספורטאים, מתיחה של הרצועה החיצונית. , סיבוב פתאומי של כף הרגל יכול לגרום לקרע של הרצועה החיצונית והדרגה נקבעת לפי רמת הכאב נפיחות שינויים בצבע ואפשרות לסחוב משקל על הרגל.

קריותרפיה יכולה למנוע נפיחות ולמזער כאב.

חבלה בשריר או המטומה- פציעות שכיחות בספורט הן מכה ישירה או פגיעה על ידי גורם חד או כדור, חבלה בשריר הארבע ראשי שכיחה בכדורגל ונקראת גם charly horse, מופיעה המטומה כאשר כלי דם גדול נפגע ומתחיל להיווצר דם מתחת לעור.

הטיפול בקליניקה בבעיות העור השונות מתנהל בכמה אופנים: אנו עורכים אבחון ראשוני שבו המטפל שואל שאלות, בודק את מקור הבעיה, ומחליט על אופן הטיפול ועל מספר הטיפולים שיש לבצע. הטיפולים האפשריים הנם: דיקור במקומות שונים בגוף על ידי מחטים דקות , תזונה מותאמת אישית, פורמולת צמחים בהזמנה אישית משחות וקרמים שאנו מכינים במיוחד עבור כל מטופל.

לעיתים נוסיף מכשירים טכנולוגים כגון לייזר או מנורה על מנת להעצים את הטיפול.

מספר הטיפולים בבעיות העור משתנה מאדם לאדם ואפשר להגיע לכ 10 טיפולים עד שמתחילים לראות תוצאות, הטיפולים לא פולשניים ללא כאבים ובאווירה נעימה בקליניקה, אנו מלווים כל מטופל מתחילת התהליך ועד סופו וקשובים לצרכיו ורצונותיו, על כל שאלה, התלבטות וצורך אנו כאן על מנת לאפשר נוחות מקסימלית וטיפול מקצועי.

בקליניקה שלנו אנחנו עובדים כל העת על מנת להתעדכן במחקרים מהשורה הראשונה בעולם כדי לשפר את איכות הטיפולים ולהביא את הרפואה הסינית לקידמה של המאה ה21.

הטיפול בקריותרפיה מתאים למגוון בעיות -