רפואת כאב – אורתופדיה סינית

רפואת כאב- אורתופדיה סינית

מהו כאב

כאב הוא תחושת סבל ואי-נוחות שנגרמת מפגיעה ברקמות הגוף וממוקמת באזור מסוים בו. האגודה הבינלאומית לחקר הכאב מגדירה אותו כתחושה וחווייה נפשית לא נעימה שקשורה בנזק ממשי או אפשרי לרקמה. בכל התרבויות בעולם, כאב נקשר בפגיעה גופנית שעלול לפגוע במידה ניכרת באיכות החיים של הפרט, ואחת הסיבות הנפוצות ביותר לפנייה לטיפול רפואי.

אורתופדיה

אורתופדיה היא עולם תוכן מרכזי ברפואת כאב. היא עוסקת במערכת שריר השלד ומטפלת בליקויים ובכאבים תקופתיים או כרוניים הנגרמים מפציעות , דלקות, הסתיידויות, נקעים ופגיעות טראומה בגוף האדם. מחלותיה מתאפיינות בכאבי שרירים, עצמות, גידים, רצועות ומפרקים, וכן כאבי שיקום אחרי ניתוחים אורתופדיים. במרפאת ד"ר סינית אנו נותנים מענה טיפולי אינטגרטיבי למחלות אורתופדיות נפוצות, בהן כאבי גב, צוואר, כתף, מרפק, יד, תסמונת התעלה הקרפלית, מחלות דלקתיות של גידי כף היד, מפרק הירך, מפרק הברך, כף הרגל והקרסול ועוד. למרפאתנו התמחות ייחודית ברפואת ספורט ובריפוי כאב שמקורו מפעילות ספורטיבית אינטנסיבית

אקופונקטורה: דיקור סיני לכאב

אקופונקטורה –  דיקור סיני, היא טכניקה רפואית עתיקה לטיפול יעיל בקשת רחב של כאבים ומחלות.  הטיפול מבוסס על עידוד תנועת הצ'י – 'כוח החיים', שזורם בגופנו בתוך המרידיאנים – 12 ערוצי אנרגיה מרכזיים, כשכל ערוץ מחובר לאיבר מסוים בגוף. ככל שזרימת הצ'י במרידיאנים שופעת, איכותית ומאוזנת,  כך היא מפיחה רוח חיים בגופנו ושומרת עליו מפני כאב ומחלות.

תפקוד לקוי של איבר בגוף או רגש לא מאוזן חוסמים את זרימת הצ'י במרידיאנים  וגורמים לכאבים ולמחלות. פעולת הדיקור, ממבוצעת על ידי הנחת מחטים דקיקות על אזורי המרידיאן הרלוונטיים,  משחררת את החסימות, משיבה את זרימת הצ'י ומייצרת ריפוי.

מחקרים בינלאומיים מצאו כי לדיקור סיני השפעת ריפוי ניכרת לכל סוגי הכאבים והמחלות. הרפואה המערבית מכירה בסגולותיו ומשלבת אותו בטיפולים קונבנציונליים. הוא בטוח לשימוש, אינו פולשני ונטול תופעות לוואי ואף ניתן לשוב לשגרת יום מלאה בתום כל טיפול.

דיקור סיני\ יפני

דיקור נקודות בגוף באמצעות מחטים דקיקות , הדיקור נעשה על גבי המרידיאנים, ערוצי האנרגיה המפעילים את הגוף ומזינים אותו. רק מטפל מוסמך יכול לטפל בדיקור, החדרת המחטים היא על הגוף הדיקור אינו כואב. הטיפול  אורך עד שעה והמטופל יכול  לחזור לפעילות רגילה .

אין תופעות לוואי, מומלץ לטפל פעם או פעמיים בשבוע לפי חומרת הבעיה והחלטת  המטפל .

דיקור בלייזר

מחט הלייזר היא אלומת אור חזקה החודרת לגוף ומגיעה לתאים, רק תאים לא בריאים סופגים את הלייזר, כך שאין סכנה בקרינת הלייזר, יש ריפוי. הדיקור בלייזר מתבצע על גבי המרידיאנים, האבחון בדיוק כמו בדיקור הסיני ההבדל היחיד הוא שבמקום מחט החודרת לגוף, מאירים את נקודת הדיקור עם עט הלייזר.  הלייזר במרפאה הוא לייזר רך כך שאינו פוגע בשום שכבה ואינו גורם נזק לעור או לגוף. מכשיר הלייזר כולל ידיות רבות, המתאימות לאורתופדיה, כאב, בעיות עור, דיקור בילדים, בעיות פנימיות ועוד.

טווינא

טווינא זו שיט טיפול ברפואה הסינית העתיקה, פיזיותרפיה סינית, הטיפול מתבצע על הבגדים, רק מטפל מוסמך ברפואה סינית ובטווינא יכול לטפל. טיפולי הטווינא משלימים את הדיקור הסיני ואף יכולים להיות טיפולים בפני עצמם. הטיפול אורך עד שעה, בסופו המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול שבה כל הגוף משתקף בכפות הרגליים, לכאורה הטיפול נראה כמו עיסוי כפות רגליים, אך המטפל המוסמך יודע בדיוק היכן ללחוץ ולהתמקד במקומות שמשקפים את הבעיה בגוף. הטיפול בכפות הרגליים דורש רגליים נקיות והמטפל מתמקד בכפות הרגליים ללא נעליים.

הטיפול אורך עד שעה, בסופו  המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

עיסוי רפואי

עיסוי משתמע כטיפול נעים ונחמד , הטיפול אמנם נעים מאוד, אך המעסה הרפואי יודע היכן להתמקד על מנת לפתור את הבעיה שאיתה הגיע המטופל, העיסוי מתבצע ללא בגדים, כאשר המטופל מכוסה בסדין ורק החלקים שעליהם עובד המעסה חשופים בפניו. הטיפול נעשה עם שמן שקדים בתוספת שמן אתרי מיוחד שאנו מתאימים לכל מטופל. הטיפול אורך עד שעה שבסופו המטופל יכול להתלבש ולחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

שיאצו

שיאצו הוא עיסוי יפני בעיקר, המטפל לוחץ על נקודות מסוימות בגוף על מנת לטפל בבעיה שאיתה הגיעה המטופל, הלחיצות לעיתים כואבות, אך המטפל המוסמך יודע איך לשחרר את הכאב במקצועיות רבה, הטיפול נעשה על הבגדים, אורך עד שעה, ובסופו המטופל יכול לחזור לפעילות רגילה. אין תופעות לוואי. מומלץ לטפל פעם בשבוע ולהיות במעקב עם המטפל המוסמך.

נטורופתיה

נטורופתיה היא שיטת טיפול המתמקדת בצמחי מרפא ובתזונה מתאימה אישית לכל מטופל, הנטורופת יודע לאבחן את המטופל ולהתאים לו את התזונה הספציפית לבעיה שאיתה הגיע, ישנם טיפולים שלמים הנעשים על ידי תזונה בלבד, כל מה שאנו מכניסים לפה משפיע על כל מערכות הגוף. הטיפול אורך עד שעה, המטופל מקבל תפריט ומגיע למעקב פעם בשבוע לנטורופת.

מרפאת דר סינית מנסה להביא את הרפואה המשלימה לקדמת הבמה, לאחד את כל הטיפולים המשלימים בבית אחד, להעניק את מכלול הטיפולים השלם לכל מטופל שמגיע ולהתאים לו את הטיפול הטוב ביותר עבורו. אנו מאמינים באמונה שלמה כי רפואה משלימה היא השלמת הביקורים אצל רופא המשפחה, וכי הדרך האמיתית והנכונה לשינוי או לריפוי נמצאת בטיפולים אלו.

כל מטופל עובר אבחון אצל דר סינית והיא מתאימה לו את הטיפול הטוב ביותר עבורו.